-
چهارشنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۹
-
21:33
ویژگی های اصلی این آپدیت:
- قابلیت رندر چندین dome light از جمله پشتیبانی برای تنظیم آنها در Light Mix
- امکان استفاده از هریک از ماسک های V-Ray در Frame Buffer
- Chaos Cosmos: کتابخانه جدید دارائی های (Assets) سه بعدی ایجاد شده توسط شرکای این شرکت مانند Maxtree ، Design Connected ، Hum3D، No Emotion، Render People و VizPark برای افزودن سریع مدل ها به صحنه های داخلی و خارجی. این مورد شامل یک مرورگر جدید برای پیمایش، دانلود و وارد کردن محتوا است. می توانید اطلاعات بیشتر را در این زمینه در بخش مستندات Chaos Cosmos بخوانید و مطالب موجود در وب سایت Chaos Group را مطالعه کنید.
- گزینه جدید برای ویژگی Material Override که به کاربر امکان می دهد تا opacity، bump، refraction و self-illumination اصلی صحنه را حفظ کند.
- ترجمه خودکار Physical Material ها به V-Ray Material ها
- تنظیم راحت تر Progressive Caustic ها برای بهبود شکست (refraction) و بازتاب (reflection) با زمان رندر کوتاه تر. دیگر محاسبه نقشه فوتونی در کار نیست.
- به روزرسانی مواد V-Ray جهت translucency واقعی با پخش شدگی زیرسطحی حجمی توکار
- پیش نمایش بهبود یافته مواد V-Ray در ویوپورت
- امکان برون ریزی تمام دوربین های صحنه با فایل های .vrscene . این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا چندین دوربین را از یک ارسال کار (job submission) رندر کنند.
- رندر سریعتر با انتقال Light Cache به GPU شروع می شود. حالا رندر خارج از هسته هم از تمام ویژگی های V-Ray GPU پشتیبانی می کند.
- Intel Open Image Denoiser
- لیست جدید دوربین V-Ray
- امکان رندر شبیه سازی TyFlow با V-Ray GPU و Chaos Cloud
- پشتیبانی از Cryptomatte بهبود یافته برای جدا کردن اشیا توسط مواد فرعی آنها